Enel Green Power non renuncia ao parque eólico do Morrazo

A edición do Morrazo do Faro de Vigo dá conta da intención da empresa Enel Green Power de seguir adiante coa instalación do parque eólico no Morrazo. Parece, segundo informa o propio Faro de Vigo, que este parque non se vería afectado polo Real Decreto aprobado polo goberno do estado o pasado venres.

Desde a Plataforma en Defensa dos Montes do Morrazo facemos un chamamento a toda a cidadanía a participar este vindeiro domingo, 5 de febreiro, no roteiro organizado pola plataforma e amosar así o noso rexeitamento a este novo atropelo nun espazo protexido.

A seguir deixamos a nova publicada neste diario.

Los rumores acerca de que el proyecto del parque eólico de Pedras Negras, cuya construcción afectará a montes de la parroquia moañesa de Domaio así como de los concellos de Marín y Vilaboa, se estaba tramitando con mayor lentitud por parte de la empresa promotora quedan totalmente despejados. Y es que según ha podido saber FARO, la multinacional de origen italiano Enel Green Power no tiene intención de renunciar a construir y gestionar la infraestructura y presentará ante la Xunta toda la documentación precisa en forma y plazo.
Los comuneros de Domaio, que se reunieron con vecinos de la parroquia para expresar su rechazo a la instalación de un parque que contempla 14 aerogeneradores de 170 metros de altura y 112 de diámetro en los picos más altos de O Morrazo, especulaban con que la crisis hiciese que Enel Green se repensase esta inversión. Por su parte, desde la Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Infraestructuras también manifestaban hace una semana que todavía no habían recibido el necesario estudio de impacto ambiental. A partir de entonces los vecinos, administraciones y colectivos implicados podrían presentar las correspondientes alegaciones. Enel Green se encuentra redactando este estudio.+

Advertisements

Deixar un comentario

Arquivado en Uncategorized

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s